Sūtījuma nosūtīšana

  1. Pēc Līguma stāšanās spēkā (Preču pārdošanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu (Līguma spēkā stāšanās) pēc rēķina summas saņemšanas Telda OÜ bankas kontā), preces Jums tiks piegādātas iepriekš saskaņotajā laikā, izmantojot pasūtījuma veikšanas laikā norādīto kontakttelefona numuru.
  2. Preces kopā ar pavaddokumentiem piegādās kurjerpasta uzņēmums preces aprakstā norādītajā laika periodā. Noliktavā esošo preču piegāde Baltijā parasti ir 1–4 dienas.
  3. Ja Jūsu pasūtītā prece nav noliktavā un tā ir jāpasūta speciāli no piegādātāja, un ir acīmredzams, ka preces piegāde preces aprakstā norādītajā piegādes termiņā nav iespējama, kā arī citos gadījumos, kad preču savlaicīga piegāde nav iespējama apstākļu dēļ, par kuriem Telda OÜ nav atbildīga, mēs Jūs par to informēsim, izmantojot Jūsu norādīto kontakttelefona numuru vai e-pasta adresi, veicot pasūtījumu, 2 darba dienu laikā no Līguma spēkā stāšanās dienas, kā arī informēsim Jūs par pasūtītās preces piegādes datumu. Ja ilgāka piegādes termiņa dēļ Jūs zaudējat interesi par preces iegādi, Jums ir tiesības atcelt pasūtījumu (sīkāku informāciju skatiet 3.1. punktā), un Jūsu samaksātā summa (ieskaitot transporta izmaksas) tiks Jums atgriezta.
    3.1. Jums ir tiesības atcelt pasūtījumu pēc preču apmaksas, bet pirms preču piegādes, nosūtot atbilstošu ziņojumu uz Telda e-veikala e-pasta adresi epood@telda.lv ar pasūtījuma numuru un savu bankas konta numuru vai zvanot uz Telda OÜ pa tālruni +372 6622031.
  4. Kad jūsu pasūtītās preces būs nodotas kurjera uzņēmumam, kurjera uzņēmums iepriekš sazināsies ar jums, lai precizētu preču piegādes laiku.
  5. Kurjerpasta uzņēmums piegādās produktus uz adresi, ko norādījāt, veicot pasūtījumu. Galamērķi vēlāk mainīt nav iespējams.
  6. Lūdzu, pārliecinieties, ka pasūtījuma veikšanas laikā norādītā kontaktinformācija ir pareiza, lai izvairītos no kavēšanās un pārpratumiem preču piegādē. Telda OÜ un kurjerpasta uzņēmums neatbild par kavēšanos preču piegādē un jebkādiem pārpratumiem, kas var rasties, ja kavēšanās vai pārpratums ir saistīts ar jūsu pasūtījuma veikšanas laikā sniegtās informācijas neprecizitāti vai nepareizību.
  7. Preces Jums piegādās kurjers ar pavadzīmi. Pirms pavadzīmes parakstīšanas mēs stingri iesakām pārbaudīt preču iepakojumu un ārēju bojājumu gadījumā izdarīt atbilstošu atzīmi kurjera pavadzīmē. Lūdzam ziņot par preci ar bojātu iepakojumu uz e-pasta adresi epood@telda.lv vai Telda OÜ kontakttālruni +372 6622031. Kurjera uzņēmuma bojātā prece tiks nomainīta.
  8. Piegādes noteikumi ir spēkā tikai Baltijas valstu (Igaunijas, Latvijas un Lietuvas) teritorijā. Ja vēlaties pasūtīt uz ārzemēm, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu.