PĀRDOŠANAS NOTEIKUMI / LIETOŠANAS NOTEIKUMI

PAR UZŅĒMUMU

  • Telda OÜ ir Igaunijas uzņēmums, kas dibināts 1993. gadā ar privātu kapitālu;
  • Telda OÜ nodarbojas ar prezentāciju aprīkojuma, izglītības un komunikācijas tehnoloģiju pārdošanu, apkopi, apmācību un uzstādīšanu.
  • Telda OÜ klientu atbalsta dienests ir atvērts darba dienās: no plkst. 9:30 līdz 18:00 (GMT +2);
  • Tālrunis: +372 6622 031;
  • E-pasts: info@telda.lv;
  • Uz e-pastiem atbildam divu darba dienu laikā;
  • Mēs apkalpojam jūs igauņu un angļu valodā.

LIETOTĀJA LĪGUMS

Vispārīgi noteikumi

  1. Šī Lietotāja līguma (turpmāk tekstā — Līgums) noteikumi un nosacījumi attiecas uz tiesiskajām attiecībām, kas izriet no preču (turpmāk tekstā — Prece, Preces) iegādes E-veikalā starp klientiem (turpmāk tekstā — Klients) un Telda OÜ, iepirkšanās vides www.telda.lv (turpmāk tekstā — E-veikals) īpašnieku.
  2. Līguma noteikumi nevar būt pretrunā ar Igaunijas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem, un, ja nepieciešams (strīdu vai trūkstošas ​​informācijas gadījumā), tie ir papildināti ar šiem noteikumiem.
  3. Papildus šim Līgumam attiecības starp Klientu un E-veikalu regulē E-veikala cenrādis un iedibinātā labā prakse.
  4. E-veikals patur tiesības vienpusēji mainīt šī Līguma noteikumus un nosacījumus, kā arī Preču cenrādi, lai nodrošinātu efektivitāti, konkurētspēju, turpmāku darbības attīstību, papildinātu vai reorganizētu Preču sortimentu.
  5. Līguma noteikumu un cenrāža izmaiņas un papildinājumi stājas spēkā ar brīdi, kad minētā informācija tiek publicēta E-veikalā. Ja Klients iesniedza pasūtījumu pirms Līguma noteikumu un nosacījumu izmaiņu stāšanās spēkā, Klientam piemērojami tie Līguma noteikumi un nosacījumi, kas bija spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī, ja vien likumā vai šī Līguma noteikumos nav noteikts citādi.
  6. Interneta veikals un Klients vēlas tirgoties saskaņā ar šajā dokumentā izklāstītajiem noteikumiem un nosacījumiem. Veicot pasūtījumu Interneta veikalā un veicot priekšapmaksu, Klients apstiprina, ka ir izlasījis(-usi) un piekrīt Līguma noteikumiem un nosacījumiem.

Cenrādis

  1. Interneta veikalā pārdoto preču cenas ir norādītas eiro un ietver 21% PVN.
  2. Redzamie produkta attēli ir tikai ilustratīviem nolūkiem un var atšķirties no faktiskā produkta.
  3. Preču apraksti tiešsaistes veikalā var nebūt izsmeļoši un var saturēt nejaušas kļūdas.
  4. Pasūtījuma galīgajā izmaksā ietilpst Produkta(-u) cena, transporta izmaksas un visi nodokļi, kas izriet no Igaunijas Republikas likumiem šī Līguma ietvaros.
  5. Interneta veikals patur tiesības koriģēt cenas. Ja Klients iesniedza pasūtījumu pirms cenu izmaiņu stāšanās spēkā, viņam tiks piemērota cena, kas bija atspoguļota rēķinā pasūtījuma veikšanas brīdī.

Pirkuma veikšana un preču apmaksa

  1. Lai veiktu pasūtījumu un pirkumu, Klientam ir jāreģistrējas kā E-veikala lietotājam un jāpiesakās E-veikala vidē. Klienta iegādāto Preču netraucēta piegāde un/vai jebkādas papildu izmaksas un/vai laiks, kas var rasties, ir atkarīgs no reģistrācijas laikā sniegto datu precizitātes un pareizības.
  2. Klienta iepirkumu grozs tiek izveidots brīdī, kad viņš noklikšķina uz pogas “Pievienot grozam”.
  3. Klients var mainīt Preču daudzumu Iepirkumu grozā un nepieciešamības gadījumā izņemt tās no Iepirkumu groza.
  4. Lai apstiprinātu preču pasūtījumu iepirkumu grozā un pabeigtu pirkumu, Klientam jānoklikšķina uz pogas “Turpināt maksājumu”.

Apmaksa par pasūtītajām precēm:

  1. Ar kredītkarti. Klients automātiski tiks novirzīts uz maksājumu ar kredītkarti. Klients samaksā 100% no pasūtījuma summas uzreiz pēc pirkuma pabeigšanas. Pēc maksājuma veikšanas uz Klienta e-pasta adresi automātiski tiks nosūtīts maksājuma apstiprinājums, kas kalpo arī kā pasūtījuma apstiprinājums. Pasūtījums tiks apstrādāts un šis Līgums tiks uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad maksājuma apstiprinājums/pasūtījuma apstiprinājums tiks nosūtīts uz Klienta e-pasta adresi.
  2. Ar bankas saiti. Klients automātiski tiek novirzīts uz maksājumu, izmantojot bankas saiti. Klients samaksā 100% no pasūtījuma summas uzreiz pēc pirkuma pabeigšanas. Pēc maksājuma pasūtījuma apstiprināšanas un noklikšķināšanas uz pogas “Atpakaļ pie tirgotāja”, uz Klienta e-pasta adresi automātiski tiek nosūtīts maksājuma apstiprinājums, kas kalpo arī kā pasūtījuma apstiprinājums. Pasūtījums tiks apstrādāts un šis Līgums tiks uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad maksājuma apstiprinājums/pasūtījuma apstiprinājums tiks nosūtīts uz Klienta e-pasta adresi.
  3. E-veikalā ieteicams veikt 100% pasūtījuma summas apmaksu. Klients var izmantot tiesības iegādāties Preces ar 50% priekšapmaksu. Lai to izdarītu, Klientam pēc reģistrēšanās kā lietotājam, Līguma pārskatīšanas un nepieciešamo Preču izvēles ir jāsazinās ar E-veikalu, rakstot uz e-pasta adresi epood@telda.lv. Klientam tiks izrakstīts priekšapmaksas rēķins ar 48 stundu apmaksas termiņu, un Klientam ir pienākums pārbaudīt, vai informācija rēķinā atbilst pasūtījumam. Šis Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu un pasūtījums tiek izpildīts no brīža, kad E-veikala bankas kontā saskaņā ar maksājuma termiņu ir saņemti 50% no kopējās rēķinā norādītās summas. Ja nauda netiek saņemta noteiktajā maksājuma termiņā, pasūtījums un priekšapmaksas rēķins tiks automātiski atcelti. Ja Klients ir samaksājis 50% no kopējās rēķina summas, otrā 50% iemaksa tiks veikta vismaz 1 (vienu) dienu pirms preču nodošanas transporta pakalpojumu sniedzošajam uzņēmumam (turpmāk tekstā - Pārvadātājs).
  4. Klientam ir iespēja mainīt pasūtījumu pirms noklikšķināšanas uz pogas “Veikt pasūtījumu”.
  5. Klients vairs nevar mainīt iesniegto pasūtījumu, t. i., tiklīdz pasūtījuma apstiprinājums ir nosūtīts uz Klienta e-pasta adresi. Lai veiktu izmaiņas, atbilstošs pieteikums jānosūta uz e-pasta adresi epood@telda.lv ne vēlāk kā dienā, kad E-veikala administrators ir nosūtījis informāciju par Preču piegādes laiku uz Klienta e-pasta adresi. Priekšapmaksa par atceltu pasūtījumu (izņemot piegādes izmaksas) tiks atgriezta ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā pēc Klienta pieteikuma saņemšanas E-veikalā.
  6. Divu darba dienu laikā pēc Līguma noslēgšanas E-veikala administrators nosūtīs informāciju par Preču piegādes laiku uz Klienta e-pasta adresi un iesniegs pasūtījuma rēķinu.

Produkta izsniegšana un piegāde

  1. E-veikala sortimentā esošo Preču aprakstos ir sniegta informācija par to izlaišanas laiku no E-veikala noliktavas:
  2. “Noliktavā” – Preces, kas ir pieejamas e-veikala noliktavā. Preces tiks nosūtītas trīs darba dienu laikā;
  3. “Piegādes laiks 1–2 nedēļas”, “Piegādes laiks 3–4 nedēļas” – Preces, kas tiek importētas pēc klienta pasūtījuma. Preces tiks izsniegtas atbilstoši norādītajam piegādes laikam;
  4. E-veikala administrators nosūta Pārvadātāja datus un piegādes datumu Klientam pa e-pastu.
  5. Informācija, kas nosūtīta uz Klienta e-pasta adresi par Preču piegādes laiku, ir derīga, ja pasūtījuma veikšanas dienā ir samaksāti 100% no pasūtījuma summas. Preču piegāde Pārvadātājam aizkavējas par dienu skaitu starp pasūtījuma veikšanu un saņemšanu.
  6. E-veikals apņemas informēt Klientu par jebkādām izmaiņām Preču piegādes laikā, cik drīz vien iespējams pēc informācijas saņemšanas.
  7. Klientam ir pienākums nekavējoties paziņot E-veikalam par jebkādām izmaiņām piegādes vietā. Pēc Preču nodošanas transporta uzņēmumam piegādes vietas maiņa vairs nav iespējama.
  8. Pasūtījumā sniegto datu precizitāte un pareizība nosaka kavējumu un pārpratumu novēršanu preču piegādē. E-veikals neatbild par kavējumiem Preču piegādē un jebkādiem pārpratumiem, kas var rasties, ja kavējums vai pārpratums ir saistīts ar Klienta sniegto datu neprecizitāti, veicot pasūtījumu.
  9. Preces Klientam piegādā Pārvadātājs, pamatojoties uz pavadzīmi. Pirms preču pieņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas Interneta veikals iesaka pārbaudīt Preces iepakojumu. Redzamu bojājumu gadījumā Interneta veikals iesaka preces nepieņemt. Parakstot pavadzīmi, Klients apstiprina, ka preču piegādes brīdī iepakojums bija neskarts vai ka viņš ir apmierināts ar iepakojuma stāvokli (preces nav bojātas).
  10. Produkts ar bojātu iepakojumu jāatdod Pārvadātājam, un informācija jānosūta uz e-pasta adresi info@telda.lv vai zvanot uz kontakttālruni +372 6622 031.
  11. Interneta veikals ir noslēdzis līgumu ar Pārvadātāju par Preču pārvadāšanu, taču tas neuzliek Interneta veikalam pienākumu piegādāt Preces Klientam. Pienākums piegādāt Preci Klientam Interneta veikalam tiek uzskatīts par izpildītu no brīža, kad preces tiek nodotas Pārvadātājam (VÕS §209, 4. lpp.).

Atgriešanas tiesības

  1. Klientam ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā no tās saņemšanas dienas (izņemot īpašus pasūtījumus).
  2. Lai atgrieztu preci, Klientam jāiesniedz rakstisks atteikuma pieteikums, kurā jāiekļauj: Klienta vārds un kontaktinformācija; pieteikuma iesniegšanas datums; iesakām pierakstīt arī preces atgriešanas iemeslu; pasūtījuma apstiprinājumu un rēķina numuru. Atgrieztajai precei jābūt nelietotai, un atteikuma pieteikums rakstiski jānosūta uz E-veikalu uz info@telda.lv vai uz kontaktinformācijas adresi noteiktajā termiņā (t. i., 14 dienās).
  3. Preces atgriešanas gadījumā par Preci samaksātā summa (izņemot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā no preču saņemšanas dienas E-veikala noliktavā, ar nosacījumu, ka atteikuma veidlapa ir nonākusi E-veikalā noteiktajā termiņā.
  4. E-veikals sedz preces atgriešanas piegādes izmaksas, ja precei ir bojājumi, ko nevarēja noteikt ar ārēju pārbaudi un kas nav radušies iepakojuma atvēršanas brīdī, vai ja prece neatbilst Klienta pasūtītajai precei.
  5. Ja atgrieztā Prece ir bojāta un situācija ir radusies apstākļu dēļ, kas radušies Klienta nepareizas Preces lietošanas vai nolaidības rezultātā, E-veikals patur tiesības kompensēt Preces vērtības samazinājumu ar Klienta par Preci samaksāto un atmaksājamo summu un nesegt ar Preces atgriešanu saistītos transporta izdevumus. Ja Klients nepiekrīt ieskaitā norādītajam vērtības samazinājumam, viņam vai viņai ir tiesības izmantot neatkarīga eksperta novērtējumu, lai noteiktu atgrieztās Preces vērtības samazinājumu vai identificētu vainīgo situācijā.
  6. Ja Klients zaudē interesi par Preces iegādi ilgāka piegādes termiņa dēļ, Klientam ir tiesības atcelt savu pasūtījumu, nosūtot atbilstošu iesniegumu uz info@telda.lv. Klienta samaksātā priekšapmaksa tiks atmaksāta ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā pēc Klienta iesnieguma saņemšanas E-veikalā.
  7. E-veikals patur tiesības atcelt Klienta pasūtījumu, ja E-veikals jebkāda iemesla dēļ nevar piegādāt pasūtīto Preci un Klients nepiekrīt E-veikala piedāvātajai aizstājējprecei. Priekšapmaksa par atcelto pasūtījumu tiks atmaksāta ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā pēc tam, kad E-veikala nosūtītais rakstiskais paziņojums būs sasniedzis Klienta e-pasta adresi.

Prasības iesniegšanas laiks un procedūra

  1. Saskaņā ar Igaunijas Republikā spēkā esošo Saistību tiesību likumu Klientam ir tiesības iesniegt prasības par Preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 (divu) gadu laikā no Preces saņemšanas dienas. Ja defekts rodas pirmo sešu mēnešu laikā, tiek pieņemts, ka tas pastāvēja jau iegādes brīdī, un defekta būtība jānosaka E-veikalam.
  2. Ja rodas preces defekts, Klients apņemas paziņot Interneta veikalam par problēmu, nosūtot e-pastu uz info@telda.lv un sniedzot šādu informāciju: - vārds, uzvārds un kontaktinformācija; - sūdzības iesniegšanas datums; - pasūtījuma apstiprinājums un rēķina numurs; - preces sērijas numurs; - preces defekts (defekta apraksts, ja iespējams, fotoattēli); - pretenzija, kas jāiesniedz Interneta veikalam. Atbilstošais pieteikums jānosūta ne vēlāk kā divus mēnešus pēc defekta atklāšanas. Ja noteiktais termiņš netiek ievērots bez pamatota iemesla, Klients zaudē tiesības pieprasīt, lai Interneta veikals bez maksas salabo preci vai nomaina detaļu.
  3. Pēc pretenzijas iesniegšanas E-veikals apņemas sniegt rakstisku atbildi uz Klienta sūdzību 15 dienu laikā.
  4. Bojātas Preces gadījumā E-veikals apņemas salabot, nomainīt vai kompensēt bojāto Preci, ja ražošanas defekti ir izraisījuši Preces lietošanas nespēju.
  5. Preces, kas neatbilst prasībām, nomaiņas gadījumā E-veikalam ir tiesības pieprasīt Klientam atgriezt Preci.
  6. Klients var pieprasīt atmaksu tikai tad, ja Preces remonts vai nomaiņa nav iespējama vai neizdodas, vai ja E-veikals nepamatoti atsakās remontēt vai nomainīt Preci vai nedara to saprātīgā termiņā pēc attiecīgā pieteikuma saņemšanas.
  7. Neatbilstošas ​​Preces atmaksas gadījumā par Preci samaksātā summa (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā no dienas, kad Prece ir nonākusi E-veikala noliktavā.
  8. Interneta veikals neatbild par:
  9. Par preces bojājumiem, kas radušies klienta vainas vai nolaidības dēļ;
  10. Par defektiem, kas radušies Produkta nepareizas lietošanas rezultātā;
  11. Par produkta dabisko fizisko nolietojumu normālas lietošanas laikā.

Atbildība un nepārvarama vara

  1. Interneta veikals un Klients ir atbildīgi viens otra priekšā par jebkādiem zaudējumiem, kas nodarīti otrai pusei, pārkāpjot šī Līguma noteikumus un nosacījumus, gadījumos un apmērā, kas paredzēts Igaunijas Republikā spēkā esošajos tiesību aktos.
  2. Neviena no pusēm nav atbildīga otras puses priekšā, un tās rīcība netiks uzskatīta par šo Noteikumu un nosacījumu pārkāpumu par jebkādu kavēšanos vai nespēju izpildīt jebkuru no tās saistībām, ja šādas kavēšanās vai nespējas iemesls nebija šīs puses kontrolē (nepārvarama vara).
  3. Interneta veikals nekompensē morālo kaitējumu, kas var tikt nodarīts Klientam, mainot piegādes laikus, cenas un citus nosacījumus šo noteikumu ietvaros.
  4. E-veikals nekompensēs Klientam nekādus izdevumus, kas radušies tādēļ, ka Klients ir uzņēmies saistības pret trešajām personām (kas nav atkarīgas no E-veikala) ar noteikumiem, kas ir pretrunā ar šiem noteikumiem un nosacījumiem.
  5. Interneta veikals nekompensēs Klientam neizmantotās iespējas, kas rodas piegādes laiku, cenu un citu nosacījumu izmaiņu rezultātā.

Privātums

  1. E-veikals izmanto Klienta sniegto informāciju tikai Klienta pirkuma pasūtījuma izpildei. E-veikals neizpauž trešajām personām informāciju, kas iegūta lietotāja reģistrācijas un pirkuma laikā, izņemot likumā noteiktos gadījumus. Saziņa starp banku un pircēju ir aizsargāta ar SSL (Secure Socets Layer) - drošības protokolu, kas nodrošina, ka apmainīto informāciju nevar pārtvert vai mainīt neatļautas personas. Informācijas apmaiņa starp banku un tirgotāju ir aprīkota ar digitālajiem parakstiem.
  2. Ja vēlas, Klientam ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu no E-veikala datubāzes, nosūtot atbilstošu vēstuli uz e-pasta adresi info@telda.lv.
  3. Jautājumos, kas nav regulēti šī Līguma noteikumos, Klients un E-veikals vadās pēc Igaunijas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem un citiem aktiem, kas regulē pušu attiecības.
  4. Jebkuras domstarpības un strīdus, kas izriet no šī Līguma noteikumu un nosacījumu izpildes, puses galvenokārt risina sarunu ceļā. Ja no Līguma izrietošos strīdus nevar atrisināt sarunu ceļā starp pusēm, gan Klientam, gan E-veikalam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības padomē vai tiesā, lai aizsargātu savas tiesības.